donderdag 11 juli 2013

DIY nagellak

Vandaag een DIY om nagellak te maken. Het is heel makkelijk en kost niet veel tijd. Waarschijnlijk kennen jullie hem al, maar voor degene die hem nog niet kennen. Lees verder ;)



Je hebt een doorzichtige nagellak, losse oogschaduw of een oogschaduw die je dan plet tot een losse oogschaduw nodig en een papiertje waar ik dan een trechtertje van maak. Ik gebruik gewoon een oude oogschaduw die ik niet fijn vind en dus gebruik ik hem om mijn nagellak te maken.
 

Op de foto zie je dan de lak met de trechter van papier en ik heb er een groot papier onder gezet zodat ik straks het papier opvouw en in de vuilbak gooi zodat ik niks hoef op te kuisen.

Daarna gooi je de oogschaduw in de trechter en wanneer je vindt dat de lak genoeg dekt dan is die klaar. ;)

Zoals je ziet wordt je werkblad vuil en rechts onderaan zie je dat ik een beetje heb geswatched.
 

Zo ziet de lak er dan uit als die klaar is ;).

En dan nog een swatch ;) Hij dekt na 2 laagjes.
 
 
Dit was mijn DIY. Ik ga zeker nog meer lakjes maken als je ziet dat ik veel oogschaduws heb die ik niet meer gebruik. ;)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten