woensdag 12 juni 2013

Victoria Secret Angels zonder make-up

 


Vandaag heb ik een artikel over de modellen van Victoria Secret (= angels) zonder make up. Ik heb lang gezocht naar foto's zonder make up, maar eigenlijk denk ik niet dat ze altijd helemaal
make-up loos zijn. De foto's zonder make up zijn natuurlijk soms wel extreem dus als ze een beetje rood zien, dan is dat wel normaal


 
Hierboven zie je Lindsay Ellingson, ik vind haar heel mooi zonder make-up hoewel ik denk dat ze hier niet helemaal make-up loos is.
 

Een van dan de bekendste angels is Adriana Lima. In totaal heeft ze al 12 shows meegelopen en ze ziet er nog steeds stralend uit. Zonder make-up vind ik dat ze er veel braver uit ziet.

 

Het bekende Britse model Cara Delevigne verschijnt vaak zonder make-up, maar ik vind ze een beetje mooier met make-up. ;)

 
Het Hollandse model Bregje Heinen vind ik helemaal niet lelijk zonder make-up, maar ik denk wel dat ze op de bovenste foto een beetje make-up draagt.
 

Joan Smalls vind ik toch een beetje mooier met make-up.
 

 
Constance Jablonski vind ik er nog heel goed uitzien zonder make-up buiten dat ze een heel klein beetje rood/paars rond haar ogen ziet.


 
Candice Swanepoel ziet er nog heel goed uit zonder make-up.




Lily Donaldson ziet er een beetje suf uit zonder make-up en ik vind haar veel meer pit en uitstraling hebben met make-up.


 
Het Duitse model Toni Garrn; ik vind ze veel mooier met make-up.


Mijn lievelingsmodel op dit moment 'Shanina Shaik'. Ik vind haar één van de mooiste modellen, maar met make-up springen haar ogen er toch een beetje beter uit.


Miranda Kerr: wat een verschil met poeder en oogpotlood.

 
Het Braziliaanse model Izabel Goulart ziet er helemaal niet slecht uit zonder make-up.
(op die foto toch)


Karlie Kloss ziet er echt nog best goed uit zonder make up.



De bovenste foto is wat wazig, maar Magdalena Frackowiak ziet er op de bovenste foto zonder make-up best eng uit.

 
Barbara Palvin vind ik echt mooi met make-up hoewel ik denk dat ze hier nog altijd wat make up draagt hoor. ;)

 

Lily Aldridge haar ogen vallen een beetje weg op de bovenste foto. Ik haar toch wel mooier met make-up.

 

Ik vind Doutzen Kroes echt een supermooi model (omdat ze Nederlands is ;), maar zonder make up vind ik haar echt niet mooi. Haar wenkbrauwen vallen weg en haar huid ziet ook een beetje rood, maar ja zij kan er ook niet aan doen. Van deze foto ben ik er ook bijna zeker van dat ze geen make-up op heeft terwijl ik bij de meeste foto's toch mijn twijfels heb.
 
 

Nog een favoriet van mij is Erin Heaterton omdat we een beetje dezelfde interesses hebben. Ik vind Erin veel mooier met make-up. Ze ziet er natuurlijk zoals velen zonder make up een beetje suf uit.

 

Het Zweedse model Elsa Hosk; Elsa ziet er helemaal niet slecht uit en natuurlijk als ze make up draagt zijn al haar sproeten weg en dat vind ik best zonde. Ik vind haar op de onderste foto een beetje op een poppetje lijken en zonder make-up ziet er meer naturel uit. Dus ik zie Elsa liever zonder dan met make-up.

 

Het bekende Braziliaanse model Alexandra Ambrosio ziet er ook een beetje suf uit zonder make-up.
 
 
Het laatste model Behati Prinsloo. Van haar zijn er echt veel foto's te zien zonder make-up (best knap vind ik) hoewel ik haar toch mooier met make-up vind.


Dit waren een aantal angels van Victoria Secret zonder make up. Sommige angels vind ik echt mooi zonder make up, maar sommig zien er toch vele beter uit met hoor! ;)

 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk artikel! Maar ik denk dat je als je het contrast neemt tussen met en zonder make up, het zonder vaak een beetje ziekelijk toont, maar als je die meisjes make up loos op straat zou zien zou van de meeste de gezichtsbouw toch opvallen, en het alsnog heel mooi ogen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie top modellen met een mooi lichaam maar .... ik vind ze toch allemaal niet even knap hoor, ze zijn misschien groot en mager maarja... Doutzen Kroes, Adriana Lima, de oudere topmodellen vallen meer op hoor en zijn veel knapper!!

    BeantwoordenVerwijderen