zondag 9 juni 2013

Toffe aanbiedingen bij een abonnement

ღ Just Smile ღ


Een hele tijd geleden had ik een artikel over een abonnement waar je dan iets bij krijgt. Ik vind deze abonnementen soms heel handig (dat kan natuurlijk alleen als je de aanbieding erbij tof vindt) omdat je er veel winst mee maakt en je er nog de aanbieding bovenop krijgt. Vandaag heb ik er weer een paar tips voor abonnementen. Sommige kan je in België verkrijgen, maar zeker weet ik het niet;s
Het kan ook zijn als je dit artikel later leest dat de acties niet meer bestaan..

 
6x Girlz + My Skin-set

 +
Voor een abonnement van een half jaar bij de Girlz krijg je een my skin-set van essence.
 
Prijs: €15
 
 
 
 6 x Glamour + OPI nagellak
 

  + 
 
 
Deze aanbieding heb ik een tijdje geleden ook besteld. Bij deze aanbieding krijg je een basecoat + 3 lakjes & een nagellakremover t.w.v €70,50 voor maar €17,50. Ik vind deze actie heel tof omdat een opi lakje op zich al €13.50 kost en je er hier 3 krijgt + basecoat + nagellakremover. Normaal kost alles €88,44 te samen, maar je krijgt altijd een soort van korting dus deze actie kost €17.50.
 
 
 
Prijs normaal: €88,44 (17,94 abonnement + €70,50 opi-set)
Prijs samen: €17.50
 
 
5x Cosmopolitan + Rimmel nagellak set
 

  +
 
Bij deze actie krijg je 9 lakjes van Rimmel London t.w.v 62,90 voor €19,95.
 
 
Prijs normaal: €87,85 ( €24.95 abonnement + €62,90 nagellakset)
Prijs samen: €19.95
 

 
13x CosmoGIRL + Rimmel

 



+

Bij deze aanbieding krijg je een rimmel set t.w.v. €51,93.
 
Prijs normaal: (€45 + rimmel set €51,93)
Prijs samen: €45
 
 
 
 
 
 
Dit waren een aantal toffe tips van abonnementen. Niet alle abonnementen zijn verkrijgbaar in België, maar ze zijn wel allemaal verkrijgbaar in België.  Hopelijk vonden jullie het een tof artikeltje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten