zondag 16 juni 2013

polkadot nailart

 
Een tijdje geleden zag ik een toffe video met een mooie nailart.  Ben je benieuwd hoe ik deze heb gemaakt? Lees snel verder ;)

 
Voor de nailart heb je 2 lakjes nodig en een dottingtool (liefst met 2 verschillende 'dott' grootte's of gewoon 2 dottingtools met een verschillende 'dott' grootte).



Na ik mijn basecoat, breng ik twee laagjes van de zwarte nagellak aan (black on black van sinful colors).

 

Als je kortere nagels hebt dan ik zou ik aanraden 3 grote bolletjes verticaal te plaatsen in het midden, twee aan de rechterzijde en twee aan de linkerzijde. Je hebt dan dus grote bolletjes op je nagels in plaats van 10 (ik heb er 4 in het midden gedaan en 3 aan elke zijde).


 


 
Vervolgens zet je tussen elk groot bolletje twee kleine bolletjes, maar schuin NIET verticaal, want dan krijg je niet zo'n effect zoals op de foto.
 
 
 

 
En dan i die klaar je polkadot nailart ;)
 
 
 
Hier zie je nog eens de video, ze maakt 3 nail arts en het is de derde ;)
 
 
Hopelijk vonden jullie het een toffe en gemakkelijke nail art en kan je het ook eens uitproberen ;)
 

1 opmerking: