vrijdag 17 mei 2013

Tag: This or That



Tumblr_mk3bpmfg381r0i9t4o1_500_large

Het leek me tof om nog eens een tag te doen en deze toffe tag kwam ik tegen bij missdiamondglam.


Fashion

Spijkerbroek of Joggingpak
Ik draag alleen een jogging als ik ga sporten of als ik thuis op mijn gemak zit, maar ik draag nog altijd het meest een jeans.
 
Lange mouwen of korte mouwen
Bij korte mouwen kan je er altijd een jasje bovenaan trekken als je het koud hebt. ;)

Jurken of rokken
Ik draag niet zoveel jurken of rokken, maar jurken draag ik toch het meest.
Streepjes of ruitjes
Ik heb denk ik geen kleren met ruitjes dus streepjes!

Sjaals of hoedjes
Hoedjes draag ik nooit en sjaaltjes ook niet vaak. Alleen in de winter als het koud is.
 
Oorknopjes of oorhangers
Dat is een moeilijke, op school draag ik meestal oorknopjes, maar ik vind hangers het mooist.
Tumblr_lj8k4jhrrc1qf7ikto1_500_large

Kettingen of armbanden
Ik heb wel een paar armbanden, maar ik draag vaker kettingen en heb er ook meer.

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Thuis heb ik paardrij-laarzen en geen cowboy laarzen, maar ik vind cowboy laarzen wel mooier.

Teenslippers of sandalen
In de zomer draag ik altijd ballerina's en slippers en op het strand altijd slippers.

Hakken of platte schoenen
Kleine mensjes moeten hakken dragen ;)
forever 21 or charlotte russe
Ik ken charlotte russe niet, maar ik vind forever 21 wel een toffe winkel. ;)

abercombie or Hollister
Ik ben voor beide winkels niet zo, maar als ik echt moest kiezen de Hollister omdat zei nog een beetje toffe kleren hebben. Ik ben zoizo niet voor zo'n soort winkels ;s
 
Make up
Blush of Bronzer
Ik draag nauwelijks blush, maar bronzer soms.
Lipgloss of lipstick
Eigenlijk draag ik meer lipbalsem, maar in het weekend lipstick en nooit lipgloss.
Tumblr_lsijm2l9jr1r0idfro1_500_large
Foundation of concealer
Foundation kan je opbouwen ;)

Neutraal of kleur
Niet echt neutraal maar gewoon basic kleuren als oogschaduw vind ik het mooist.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ik vind een oogschaduw in vaste vorm vele handiger dan een losse poeder oogschaduw.

Kwasten of sponsjes
Ik gebruik geen sponsjes. ;x
 
Eyeliner of mascara
Ik draag elke dag eyeliner, maar niet altijd mascara. Ik draag een bril dus je ziet mijn wimpers nauwelijks. Als ik mijn wimpers krul en er mascara op doe, wijzen ze terug naar beneden dus eigenlijk zie je nauwelijks dat ik mascara op heb. ;X
Tumblr_lw22oqygfi1r87h2qo1_500_large
Nails

OPI of China Glaze
Ik heb van beide merken een paar lakjes, maar ik vind OPI lakjes gewoon veel te duur om te kopen in de Benelux (€13,95-...!!) en een lakje van China Glaze kost €5/6 dus ik verkies China Glaze.

Lang of kort
Op lange nagels kan je makkelijker nailarts maken. Lange nagels vind ik mooi, maar niet te lang!
Acryl of natuurlijk
Het ziet er veel mooier uit.
 
Felgekleurd of donker
Het valt natuurlijk te zien, maar meestal draag ik felle kleuren.
Tumblr_lyxxg78mio1qmdjeto1_500_large
Met nailart of zonder nailart
Toch iets specialer ;)

 
Body
Parfum of Bodyspray
Ik heb maar 1 bodysplash dus ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen. :)



Lotion of body butter
Ik vind een body butter veel toffer om te gebruiken.

Douchegel of zeep
Vele handiger!
Lush of andere merken
Ik heb een paar dingen van lush, maar ik verkies toch afwisseling en dus ook veel andere merken.
 
Hair
 
Krullend of stijl
Mensen met krullend haar willen stijl haar en mensen met stijl haar willen krullend haar. Ik niet! Ik ben blij met m'n stijl haar en ik krul het af en toe.
Knot of paardenstaart
Ik dans met een knot maar naar school draag ik soms een paardenstaart, maar een paardenstaart is minder werk dan een dot (bij mij ;)

Schuifspeldjes of clipjes
Bij mij blijven clipjes langer zitten en als ik clipjes indoe voelt het ook vaster.

Haarlak of gel
Ik gebruik nooit gel, maar haarlak eigenlijk ook niet veel. Ik denk eigenlijk dat er meer meiden haarlak dragen dan gel??

Lang of kort
Met lang haar kan je meer hairtutorials maken, maar ik heb nog nooit echt kort haar gehad ;s (buiten toen in echt klein was).

Licht of donker
Zelf heb ik donker haar en heb daar eigenlijk geen probleem mee, maar ik vind blond haar echt supermooi (niet dat het bij mij zou staan). Als je invlecht of iets anders maakt in blond haar dan kan je beter de vlecht zien dan bij bruin haar vind ik.
Los of vast
Ik draag mijn haar meer los dan vast.

 
Random

Regen of zonneschijn
Iedereen zegt toch zonneschijn??

Zomer of winter
Ik hou van de warmte, maar dan ook weer niet te warm.
 
Herfst of Lente
In de lente verjaar ik en dan begint alles te bloeien en dan is het meestal al wat warmer (normaal).

aardbei of ananas
Een aardbei is zoeter en lekkerder dan een ananas.





Chocolade of vanille
Dit is een moeilijke, beiden vind ik ze lekker! Maar als het echt moet kies ik toch voor vanille.

Westen of oosten


Wij wonen in het westen en NYC ligt in het westen!!


 
Dit was de tag, behoorlijk lang vond ik. Hopelijk vonden jullie het een toffe tag!

 
bronnen:
weheartit.com
 

3 opmerkingen: