zaterdag 11 mei 2013

Eurovision 2013




Volgende week is het de grote finale van eurosong en dinsdag en donderdag zijn het dan halve finale's. Wil je mijn favoriete nummers/landen weten? Lees snel verder ;)


 
 
Het nummer van Oekraïne vind ik dit jaar heel mooi. Ze sturen een 27-jarige zangeres die al in het verleden 2x probeerde mee te doen, maar het net niet haalde, maar dit jaar zingt ze het nummer 'Gravity'.
 
 
 
Slovenië stuurt dit jaar de Amerikaanse Hannah, zij deed in 2011 mee, maar haalde het niet. Het nummer is redelijk heftig en blijft in mijn hoofd hangen, maar ik denk niet dat dit winnaar is. ;x


 
 
Dit is de Deense 20-jarige Emmellie, ze zingt het nummer 'only teardrops' en ik vind het een speciaal en mooi en speciaal nummer.


Oostenrijk stuurt de jonge Natalia, ze werd geboren in de U.S. en verhuisde op 6-jarige leeftijd naar Oostenrijk. Ze brengt het nummer 'Shine' en ik vind het een supermooi nummer.

 
United Kingdom stuurt Bonnie Tyler!!! Ik vind haar een supergoede zangeres en vind het een mooi en zacht nummer.
 
 
 
Dit waen mijn favoriete landen/nummers. Ik vind  België ook goed, maar ik denk niet dat België gaat winnen. Ik vind het nummer wel tof, maar het valt totaal niet op.

 
 
bronnen:


1 opmerking: