zondag 28 april 2013

Urban Decay - Naked Palette


Iedereen kent toch wel het naked palette en iedereen heeft waarschijnlijk ook al veel swatches gezien. Maar toch, hier is mijn versie ervan. Lees snel verder als je mijn mening/reactie wilt weten en foto's ;)

 

Hier zie je dan het palette als het dicht is. Een nadeel vind ik natuurlijk dat het de bovenkant bedekt is met en stof waardoor het palette langs de buitenkant snel vuil wordt. Het zou properder zijn als ze het palette zouden vernieuwen en er een metale doos rond zouden zetten zoals bij het naked palette 2.


( virgin-sin-naked-sidecar-buck-half baked-smog-darkhorse-toasted-hustle-creep-metal)
 
Als je het palette opendoet zie je 12 mooie neutrale kleuren met een spiegel en een kwast.
 


 
De eerste 6 kleuren.


 
De laatste 6 kleuren.
 
 





Hieronder en hierboven zie je dan swatches van de kleuren.




Dit was mijn artikel over het naked palette. De kleuren dat ik het meeste draag zijn virgin-naked-buck & darkhorse. Dit palette kocht ik trouwens in NYC voor $50.





4 opmerkingen: